Versetul zilei

miercuri, 16 noiembrie 2011

Isus Hristos - Regele regilor


Cu ceva timp in urma, navigand pe Youtube, am dat de o predica scurta a unui frate, care atunci cand am ascultat-o am fost miscat de mesajul pe care l-a spus. M-a cuprins un sentiment de gratitudine, de bucurie, de.... cu greu imi gasesc cuvintele sa exprim ceea ce am simtit!

Un mesaj care dureaza doar 3 minute, scurt si cuprinzator!
Un mesaj care desi este atat de scurt, face mult mai mult decat toate predicile ascultate de-a lungul celor 4 ani de frecventare a bisericii in care sunt membru. De ce ?

Pentru ca mesajul este centrat pe Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Mantuitorul nostru, si nu pe o teologie care sustine "self improvement-ul", nu pe o teologie creata dupa mintile oamenilor, nu evanghelii diluate, si cu jumatati de adevar care te fac sa dormi in biserica!

Cand Duhul lui Dumnezeu vorbeste printr-o persoana, NU POTI DORMI IN BISERICA!!! este IMPOSIBIL!!!






Un comentariu: