Versetul zilei

marți, 6 decembrie 2011

Ce este nașterea din nou ?


Nasterea din nou sau regenerarea spirituala este acel proces care are loc in clipa cand am acceptat iertarea lui Dumnezeu si i-am raspuns chemarii Lui, primindu-L in viata noastra ca Domn si Mantuitor!

Este necesara nasterea din nou ?

Da. Nasterea din nou este absolut necesara din mai multe puncte de vedere. Unul dintre acestea fiind faptul ca noi avem o viata care a devenit stricata si rea si nu poate fi imbunatatita prin nimic din ceea ce facem.

"Poate un etiopian sa-si schimbe pielea, sau un pardos sa-si schimbe petele? Tot asa, ati putea voi sa faceti binele, voi, cari sunteti deprinsi sa faceti raul?" - Ieremia 13:23

"Stiu, in adevar, ca nimic bun nu locuieste in mine, adica in firea mea pamanteasca, pentruca, ce-i drept, am vointa sa fac binele, dar n'am puterea sa-l fac" - Romani 7:18

Nu va inselati singuri crezand ca voi puteti fi buni prin autocontrol sau cine stie ce alte tehnici! Nu puteti! Si cine afirma ca poate, este un mincinos!

Si totusi chiar daca omul nu ar fi mancat din pomul cunostintei binelui si raului, tot ar avea nevoie de regenerare, de nastere din nou pentru ca noi avem o viata creata. Omul nu are viata necreata a lui Dumnezeu in el. Fara adevarata viata noi nu putem intra in Imparatia lui Dumnezeu.

Si acum o sa va spun ceva care pe multi traditionalisti ii va deranja! Si nu-i nicio problema. Tot ceea ce Isus a spus, a starnit impotrivire si furie in mijlocul fariseilor si carturarilor.

"Isus i-a raspuns: Adevarat, adevarat iti spun, ca, daca nu se naste cineva din apa si din Duh, nu poate sa intre in Imparatia lui Dumnezeu" - Ioan 3:5

Ce afirma traditionalistii nostri cand citesc acest verset ? Acestia afirma doua lucruri care sunt evidente din text si anume:

1. Daca nu esti botezat in apa nu intri in Cer, cu alte cuvinte nu esti mantuit.
2. Daca nu ai Duhul Sfant nu intri in Cer, cu alte cuvinte nu esti mantuit. Cand acestia se refera la Duhul Sfant, se refera la vorbirea in limbi; adica: vorbesti in limbi ai Duhul Sfant. Nu vorbesti, nu il ai. FALS!

Si sa le luam pe rand. In primul rand, cine afirma aceste doua lucruri e prost! O spun direct, nu o iau pe ocolite!
Ganditi ceea ce cititi! In versetul de mai sus NU este vorba de botezul in apa! De aceea am si ales sa tratez mai inainte subiectul "Ce este viata" ca citindu-l sa puteti intelege ce vreau sa spun acum.

Apa la care se face referire in Ioan 3:5 este apa vie, apa vietii care a curs din Dumnezeu Tatal prin Isus Hristos la cruce si este adusa de Duhul Sfant in noi in CLIPA in care noi am spus DA lui Dumnezeu!

Fara acea apa vie, apa a vietii nu putem avea viata necreata a lui Dumnezeu in noi, iar cel care ne-o aduce in noi este Duhul Sfant. Fara Duhul Sfant nu putem avea viata vesnica pentru ca El este Cel care ne-o introduce in duhul nostru.

Si sper ca aceasta problema este rezolvata! Botezul in apa nu este decat o marturie in fata lui Dumnezeu si a oamenilor. Nu are absolut nimic de a face cu Mantuirea!

Prin aceasta regenerare sau nastere din nou, noi capatam statutul de copil al Lui Dumnezeu si cetateni ai cerului. 
Prin aceasta regenerare noi devenim o fiinta noua si avem toata plinatatea lui Dumnezeu in noi. Tot ceea ce Dumnezeu este si detine este in noi! Si pe langa acestea suntem uniti cu Dumnezeu datorita Duhului Sau care intra in duhul nostru si se uneste cu el, devenind una.

UNITI PENTRU TOTDEAUNA CU HRISTOS!

Dati-va seama fratilor de ceea ce este in noi si cine suntem noi! Si asta datorita iubirii nespuse al lui Dumnezeu, a jertfei lui Isus Hristos si a lucrarii Duhului Sfant al Lui Dumnezeu!

Mantuirea nu ti-o da x si y din biserica si nici nu ti-o retrage x si y.
Nu lasati nesiguranta sa puna stapanire pe mintea voastra si fiti siguri pe Mantuirea voastra vesnica, pentru ca MANTUIREA este o persoana, si acea persoana este ISUS HRISTOS!

"Şi voi, dupa ce aţi auzit cuvântul adevărului (Evanghelia mântuirii voastre), aţi crezut în El şi aţi fost pecetluiţi cu Duhul Sfânt, care fusese făgăduit." - Efeseni 1:13

Dragi traditionalisti, cautati in DEX ce inseamna pecete!

"Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine. Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri şi nimeni nu le va smulge din mâna Mea. Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi; şi nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu." - Ioan 10:27-29

Atata timp cat L-ai primit pe Isus in viata ta, cu toata sinceritatea, din toata inima, CARE ESTE MANTUIREA TA ESTI ASIGURAT PENTRU TOTDEAUNA!!!!!!!!!!!!!!!




"Cine ne va despărţi pe noi de dragostea lui Hristos?" - Rom 8:35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu